Zkusenosti s RH5.0

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Prosinec 6 20:00:40 CET 1997

Petr Snajdr pise:
: Jan Kasprzak wrote:
: >
: > 2) Nechodi mi cestina v X11 - kdyz si pustim xev, tak vidim, ze
: >         XLookupString mi vraci spravne hodnoty, ale kdyz spustim
: >         xterm, dostanu tohle:
[...]

	Tohle uz jsem vyresil. Bylo potreba spustit localedef na cs_CZ
a vysledek nechat dat do /usr/share/locale/cs/. Pak uz to funguje
k me plne spokojenosti. Instalovatelny tar.gz soubor pro cestinu
dam snad v historicky kratke dobe na ftp.fi.muni.cz.

: BTW: Co jsem nezkousel a temer se bojim je Netscape. Zkousel jste ho
: nekdo?

	Uplne v pohode.

: BTW2:  RedHat Linux 5.0 je zajimava distribuce, ma dost dobrou instalaci
: atd, ale asi me uz konecne donuti nainstalovat si Debian :-)

	Vzhledem k tomu, ze problemy zpusobuje knihovna (aspon ty se ssh),
Debianem si nepomuzes (pokud mas puvodni ssh kompilovany proti libc 5.3.12).

	Me se Hurricane _dost_ libil. Kdyz jsem si upgradoval notebook,
dokonce se me ani neptal jestli mam PCMCIA a rovnou mi rekl, ze mam a ze
potrebuji druhou disketu. AnotherLevel je taky dost dobry, i kdyz jsem
ho jeste prilis neprozkoumal. A pro hromadne instalace je KickStart
nenahraditelny.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/