Zkusenosti s RH5.0

Derfinak Jan derfinak na hron.fei.tuke.sk
Neděle Prosinec 7 15:44:13 CET 1997

On Sat, 6 Dec 1997, Petr Snajdr wrote:

> BTW2:  RedHat Linux 5.0 je zajimava distribuce, ma dost dobrou instalaci
> atd, ale
> 	asi me uz konecne donuti nainstalovat si Debian :-)

Myslis, ze novy debian nebude mat glibc?
Myslim, ze ju bude mat. Ale potom si v tej istej situacii, lebo tvoj problem
je v nekompatibilite programov a glibc. Pokial ti to vadi, mas niekolko
moznosti:

1. Prisposobit dany program.
2. Pockat kym to niekto urobi.
3. Poziadat niekoho (autora) aby to urobil.
4. Zostat pri linux libc a neupgradovat.

RedHat ma mozno tu smolu, ze priekopnicky uviedol distribuciu, v case, ked
vacsina programatorov pise svoje programy tak aby boli kompatibilne z linux
libc. Ale niekto ten prechod zacat musel, nie? Inac by nikto nemal potrebu
pisat programy pre glibc. A to v situacii, ked sa na libc prestalo pracovat
asi nie je najvhodnejsie.

				jano

----- I can't get no satisfaction -----
			Rolling Stones