Zkusenosti s RH5.0

Viktor Coyot Urban Yviktor na vse.cz
Pondělí Prosinec 8 11:40:48 CET 1997

>From: kas na informatics.muni.cz (Jan Kasprzak)
>Subject: Zkusenosti s RH5.0

>        Postupne upgraduji stroje ve svem okoli na RH5.0. Jen nekolik
>drobnych problemu:
>1) Nechodi ssh (nejde spustit). Reseni: vyrobil jsem ssh-1.2.21-1i,
Tohle bude asi lokalni problem.
Ja na Hurricanu ssh 1.2.21 mam a funguje bez problemu jak dovnitr, tak ven.
Pravda, nedelal jsem cistou instalaci, ale upgrade pres 4.9.1, a zdaleka
jsem neinstalil vsechno.

Jak se dal nekdo bal, tak Netscape 3.0.4 beha v pohode.

Mam jiny problem, ktery uz se tady nejspis objevil davno, ale reseni jsem
zapomnel. Z niceho nic mi fvwm95-2 (tusim verze 43a) prestalo reagovat na
klikani mysi na title bar jednotlivych oken, takze musim prepinat pres
taskbar. Nevite, co s tim?

						-coyot