Omlouvam se za postnuti do konference, ale pokud Janik ml.

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Neděle Prosinec 7 13:13:32 CET 1997

AhoJ!

> [...]
> nadpisu a obsahu, obe k sobe neodmyslitelne patri. Pan kolega
> komentoval pouze nadpis, a protoze citil, ze lepe vyzni, kdyz bude
> komentovat jen prvni cast nadpisu, komentoval pouze ji. K jedine
> vete onoho clanku se nikterak nevyjadril.  Pane ml., co se tak
> vyjadrit k zasadnim otazkam, jako je financovani vyvoje a sireni
> aplikaci nad Linuxem, jako je personalni stabilita tymu, ktery jadro
> Linuxu vyviji - z hlediska treba desitek let, a k tomu, ze Linux je
> skutecne fenomenem, ktery dramaticky prekrocil ramec bezneho GPL

Ne, linux neni fenomenem ktery by cokoliv prekracoval.

A k tymu co vyviji kernel: Znate nekoho z nich? Ctete linux-kernel?

Vyberte si nejake 3 lidi (mysleno pro kazde). Pokud tito 3 lide vyvoje
linuxu nechaji, bude to mozna rana, ale linux se z toho vzpamatuje.

(Asi nejhorsi kombinace lidi nechajicich vyvoje linuxu by byla Dave
Miller, Alan Cox, Linus Torvalds; ale umim si predstavit vyvoj linuxu
bez techto lidi).

> software? Myslite si (plus ostatni v konferenci), ze Linux + jeho
> apps se mohou vyvijet dalsich deset, patnact let, tak jako doposud,

Vzhledem k tomu ze GNU software uz se nejakych 10 let vyviji povazuji
tohle za bezpredmentne.

> a ze se to nestane vaznou brzdou rozvoje tohoto OS, ktery by mozna
> mohl jako jediny konkurovat systemum od Microsoftu?  V prispevku
> tvrdite, co vsechno znam, respektive neznam; asi me vidite do
> hlavy. Chcete byt exaktni nebo bavit lidi? (v druhem pripade poradim
> jine konference).  Budete-li ochoten se vyjadrovat k subjektu,
> nikoli k osobe, bude mi potesenim se diskuse zucastnit.

								Pavel

PS: Zajimalo by me proc se dela takovyhle humbuk kvuli jednomu clanku.

PPS: Co takhle zafirewallovat zive.cpress.cz a zit spokojene az do
smrti? ;-)

PPPS: Omlouvam se za snizenou kvalitu prispevku, povedlo se mi omylem
killnout 321K kerneloveho mailing listu a dost me to nastvalo...
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).