Omlouvam se za postnuti do konference, ale pokud Janik ml.

Ivo Zacek izacek na brno.bohem-net.cz
Neděle Prosinec 7 19:45:30 CET 1997

Pavel Machek wrote:

> Vyberte si nejake 3 lidi (mysleno pro kazde). Pokud tito 3 lide vyvoje
> linuxu nechaji, bude to mozna rana, ale linux se z toho vzpamatuje.
>
> (Asi nejhorsi kombinace lidi nechajicich vyvoje linuxu by byla Dave
> Miller, Alan Cox, Linus Torvalds; ale umim si predstavit vyvoj linuxu
> bez techto lidi).

I podle meho nazoru je freeware mene zavisly na osudech a rozmarech
jednotlivcu, nez komercni SW. Bill Gates ma moc znicit Windows; Linus
Torvalds (ani nikdo jiny) nema moc znicit Linux.

Ano, pokud o ne v te dobe jeste bude zajem. Tim zajmem si nejsem jisty,
ale myslim, ze by mohl byt.

>                                                                 Pavel
>
> PS: Zajimalo by me proc se dela takovyhle humbuk kvuli jednomu clanku.
>
> PPS: Co takhle zafirewallovat zive.cpress.cz a zit spokojene az do
> smrti? ;-)

Nam, kteri s Linuxem pracujeme profesionalne, bohuzel nemuze byt jedno,
jak se o nem pise. Mame partnery a zakazniky, kteri takove clanky ctou,
a mnozi jim veri. My pak musime porad vysvetlovat, ze opravdu nejsme na
hlavu padli. Na druhe strane tento clanek mi z uvedeneho hlediska
nepripada zvlast skodlivy; mnohem vic me vytocil uvodnik Softwarovych
novin, ktery zde byl rovnez pred nekolika dny zminen (a dokonce
pochvalen).

--
Ivo Zacek <izacek na brno.bohem-net.cz>
pracuji pro Supervisory Systems s.r.o. Brno,