msc mys s PS/2 konektorem

Snek linux-cz na www.alla.sk
Pondělí Prosinec 8 15:45:08 CET 1997

> -> nemate nahodou nekdo zkusenosti s mysi typu Mouse Systems, ovsem s PS/2
> -> konektorem? Da se to rozjet pod Linuxem? Rek jsem si totiz, ze by bylo hezke
> -> mit 3-tlacitkovou mys pripojenu pres PS/2 konektor, aby mi pak zustaly oba
> -> seriove porty volne. Nicmene mys Logitech je prilis draha. Zkousel jsem
> -> pouzit redukci serial->PS/2 s normalni msc mysi. Bohuzel to ale nezabralo.

Osobne jsem zkousel redukci serial->PS/2, ale k memu zklamani byla ta redukce
vadna. Ma zkrat v zapojeni a nefunguje. Dodala ji fa. H&J computer. Mozna
mate ten samy problem. S spravnou redukci by to mnelo v pohode chodit,
minimalne se dvema tlacitky + emulace tretiho.
(Mam orginal Microsoft mys)

S pozdravem Snek.