msc mys s PS/2 konektorem

Peter Kundrat kundrat na cherry.napri.sk
Pondělí Prosinec 8 16:02:56 CET 1997

On Mon, Dec 08, 1997 at 02:54:53PM +0100, Snek wrote:

> Osobne jsem zkousel redukci serial->PS/2, ale k memu zklamani byla ta redukce
> vadna. Ma zkrat v zapojeni a nefunguje. Dodala ji fa. H&J computer. Mozna
> mate ten samy problem. S spravnou redukci by to mnelo v pohode chodit,
> minimalne se dvema tlacitky + emulace tretiho.
> (Mam orginal Microsoft mys)

Pred par tyzdnami som prehladaval USENET (potreboval som pripojit seriovu
mys na PS/2 port). Nasiel som takmer cele spektrum moznych odpovedi (od
tvrdeni ze to principialne nie je mozne, lebo seriova mys ide asynchronne
s rs232 urovnami, a ps2 synchronne s TTL logikou, po tvrdenia ze to ide iba
jednym smerom (ovsem lisili sa v tom, ze ktorym :), vratane nazorov, ze to
ide iba na mysiach, ktore su konstruovane na obidve rozhrania).

V praxi mi to vychadzalo tak, ze posledne uvedene platilo (teda nefungovala
seriova mys na ps2 porte), ale kombinovana mys funguje v oboch.

Osobne pouzivam Genius NetMouse a v seriovom rezime mi ide trojtlacitkovo,
v ps2 iba 2 tlacitkovo (zatial, nebol cas sa s tym hrat).

									pk