RedHat 5.0 ISO9660 image na ftp.fi.muni.cz

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Pondělí Prosinec 8 15:05:25 CET 1997

Hi,

> pocesteni konzoly. - neco mel Martin Mares (kde to je, v jakem je to stavu?)

   Je to na http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/linuxcs.html, v posledni
dobe chystam vygenerovat novou versi (hlavne s hezcimi fonty), ale nejak
na to nemohu najit cas. Vygenerovat z toho rozumne instalovatelny archiv
a RPM by nemel byt problem.

> TeX - z diskuse ktera se tady vede to vypada, ze v RPM nic takoveho
> 	(funkcniho pro RH5.0) neni. Muselo by se vyjit s navodu Petra
> 	Olsaka. Tohle jsem schopen udelat, ale pokud uz to nekde
> 	v RPM (pro 5.0) je, nerad bych tuto praci duplikoval

   Doma se mi vali me pul roku stare patche do TeXu a okoli, ktere uvadeji
na pravou miru to, ktere znaky jsou tistitelne a jak se konvertuji -- pred tim
si kazdy program myslel neco jineho. Zkusim to trosku procistit a vystavit
nekam na sit. (Rovnez jsem k tomu dodelal nejaka vylepseni do dvisvga, aby
si umelo lepe generovat fonty a mohlo bezet setuid root a pritom byt bezpecne,
to jest zbavit se privilegii jak nejdrive mozno.)

   Plus dalsi vec, kterou by to chtelo zaradit do distribuce, je nova
verze GNU recode (viz ftp.iro.umontreal.ca/pub/contrib/pinard), uz by
snad mela poradne podporovat i veskera ceska kodovani (a preci jen toho
umi o dost vice nez cstocs).

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/