RedHat 5.0 ISO9660 image na ftp.fi.muni.cz

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Pondělí Prosinec 8 16:17:15 CET 1997

Martin Mares pise:
: Hi,
:
: > pocesteni konzoly. - neco mel Martin Mares (kde to je, v jakem je to stavu?
:
:    Je to na http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/linuxcs.html, v posledni
: dobe chystam vygenerovat novou versi (hlavne s hezcimi fonty), ale nejak
: na to nemohu najit cas. Vygenerovat z toho rozumne instalovatelny archiv
: a RPM by nemel byt problem.

	OK. Podivam se na to.

:    Doma se mi vali me pul roku stare patche do TeXu a okoli, ktere uvadeji
: na pravou miru to, ktere znaky jsou tistitelne a jak se konvertuji -- pred tim
: si kazdy program myslel neco jineho. Zkusim to trosku procistit a vystavit
: nekam na sit.

	Ja bych radsi vychazel z cstexu pro tetex od Petra Olsaka.
Abychom byli standardni s CSTUGem.

: (Rovnez jsem k tomu dodelal nejaka vylepseni do dvisvga, aby
: si umelo lepe generovat fonty a mohlo bezet setuid root a pritom byt bezpecne
: to jest zbavit se privilegii jak nejdrive mozno.)

	No, tohle bych se spis snazil protlacit do zdrojaku dvivga
a nemichal bych to s cestinou.

:    Plus dalsi vec, kterou by to chtelo zaradit do distribuce, je nova
: verze GNU recode (viz ftp.iro.umontreal.ca/pub/contrib/pinard), uz by
: snad mela poradne podporovat i veskera ceska kodovani (a preci jen toho
: umi o dost vice nez cstocs).

	Jo. Recode je v RH-contrib, takze snad to bude pouzitelne.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //