Problemy s X-Window

Pavel Janousek pajasoft na Reset.uvt.czu.cz
Úterý Prosinec 9 16:25:19 CET 1997

	Chci se zeptat na dve veci ohledne X-window, ktere mi uz delaji
starosti delsi dobu:

1. Stava se Vam take, ze nekdy po nejake dobe najednou prestane fungovat
prepinani mezi aplikacemi pomoci Alt-Tab a dokonce i kliknuti mysi do okna
plikace nevede ke kyzenemu efektu - musim kliknout na toolbar, aby se Focus
prenesl na danou aplikaci.

	Puvodne jsem si myslel, ze je to fvwm95-2 verze XXX.42, ale zjistil
jsem, ze to delaji i jine verze a dokonce i jine Window Managery - nevite
cim by to mohlo byt?

2. Jak donutit X-server aby pri startu zapnul a rozsvitil NumLock?

	Dekuji za odpovedi...

						Pavel PaJaSoft Janousek