Problemy s X-Window

Ondra Bezucha ondrej.bezucha na spsselib.hiedu.cz
Úterý Prosinec 9 15:09:12 CET 1997

>     Chci se zeptat na dve veci ohledne X-window, ktere mi uz delaji
> starosti delsi dobu:
> 1. Stava se Vam take, ze nekdy po nejake dobe najednou prestane fungovat
> prepinani mezi aplikacemi pomoci Alt-Tab a dokonce i kliknuti mysi do okna
> plikace nevede ke kyzenemu efektu - musim kliknout na toolbar, aby se Focus
> prenesl na danou aplikaci.
>     Puvodne jsem si myslel, ze je to fvwm95-2 verze XXX.42, ale zjistil
> jsem, ze to delaji i jine verze a dokonce i jine Window Managery - nevite
> cim by to mohlo byt?

Neni to tim, ze mate zapnuty (rzosviceny) NumLock?

> 2. Jak donutit X-server aby pri startu zapnul a rozsvitil NumLock?

Myslim, ze to dela radek ServerNumLock, v /etc/XF86Config.

*                      O N D R A  B E Z U C H A                      *
*   E-Mail: Ondrej.Bezucha na SPSSELib.HiEdu.CZ  (Dos)                  *
*           xbezuch na pluto.spsselib.hiedu.cz   (Linux)                *
*           URL: http://www.spsselib.hiedu.cz/~xbezuch               *