Scanner (was: Linux a Grafika)

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 10 17:32:41 CET 1997

Michal \"Bear\" Lindner wrote:
>Zdravim cz.comp.linux
>
>Mam na zopar otazok, ktore by som celkom rad vyriesil:
>
> Skusal niekto pripojit k linuxu scaner (SCSI)? ( v com sa da scanovat?)

Jasne :-),
scanner HP C2500A (scanjet III ma na sobe napsano - myslim)
pripojeny na BusLogic Model BT-958 PCI Wide Ultra SCSI radici;
funguje dobre
jako software k nemu pouzivame sane (ver. 0.61)

> A co tablet? Funguje to ako mys, alebo pripadne aj spolu?
> VideoGrabber Miro video DC20

tohle nevim :(

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael