mrkvosoft & unix

David Kostal kron na informatics.muni.cz
Středa Prosinec 10 20:38:14 CET 1997

Friedel Jan wrote:
> Lidicky zdravim .. ale nebudete tomu verit ...
>
> mrkvosoft udelal ie 4-ku pro unix
>
> viz. page:
>
> http://www.cnet.com/Content/Reviews/JustIn/Items/0,118,288,00.html
>

> 	tak si to "uzijme"  :(
>
> 					frido

Dobre, ukecali jste me, napisu o tom...

IE 4 pro "UNIX" sice je, ALE:

je to jen Preview 1, tedy ne prilis ostra verze :)
to "pro UNIX" znamena, ze je _pouze_ pro Solaris 2.5.1 a nic jineho.
instalace je jednoducha a dokonce se necha nainstalovat jinym
uzivatelem nez root a do libovolneho adresare (jaka zmena oproti verzi
pro Win :)
uz pred nejakou dobou jsem to zkousel na nase UltraEnterprise5000
2x170MHz UltraSparc a zobrazoval na Indy a me dojmy jsou ponekud rozpacite.

Prvni start na tomto ^ stroji trval asi 10 minut. Pry si cachoval
fonty nebo co. Vysledek byl asi 2MB adresar .microsoft v mem home a
upozorneni, ze pri zmene displeje nebo fontpath se opet bude startovat
takto dlouho.
Druhy start (pri stejnem displeji a fontpath) byl pomerne rychly.
Preview 1 of MSIE zvlada bez problemu prohlizet libovolne soubory na
lokalnim disku (file:...). Pri pristupu pres sit (http:...) sice nacte
vsechny stranky, ale zobrazi jen ty, co maji priponu .asp. Ostatni si
muzete prohlizet jen pres "View source" :) No ale mozna to jde
nakonfigurovat.
Na "view source" pusti xterm s viajkem.
Na praci s postou pousti emacs.
Je to desne pomaly.
Jinak to vypada jako orezany IE pro Win. Nezkousel jsem News, takze
ani nevim jestli fungujou.

Jinymi slovy: nepresvedcil.

sorry za offtopic :)

david kostal (kron na fi.muni.cz)