Ceske fonty ma konsoli

Michal Rada mrad5447 na menza.mff.cuni.cz
Středa Prosinec 10 18:28:02 CET 1997

  Nainstaloval jsem si balik cs-tools z ftp.muni.cz v linuxu RH-5.0.
Vse chodi bez problemu. Vadi mi jenom, ze kdyz dam
  /usr/bin/setfont lat2-08.neco  tak v tom fontu patrne neni tak
uplne vsechno, takze napriklad cary v Midnight Commanderu jsou
nejake protivne znaky. Nema nekdo k dispozici nejaky font, ktery ma
jak cestinu, tak tyto cary?

    Diky,
                                    Michael
|  Michal Rada - Matematicko-fyzikalni fakulta UK, Praha,    |
|                obor Informatika                            |
|  pokoj B 608,  Kolej 17.listopadu, 182 00, Praha 8 - Troja |
|  Telefon: O2/855 10 40-49  linka 135                       |
|  E-mail:  michael na mail.kolej.mff.cuni.cz                   |
|           mrad5447 na menza.mff.cuni.cz                       |
|  WWW:     http://www.kolej.mff.cuni.cz/~michael            |