Ceske fonty ma konsoli

Jiri Vaclavovic homer na hermes.zcu.cz
Čtvrtek Prosinec 11 08:05:44 CET 1997

Michal Rada wrote:

>   Nainstaloval jsem si balik cs-tools z ftp.muni.cz v linuxu RH-5.0.
> Vse chodi bez problemu. Vadi mi jenom, ze kdyz dam
>   /usr/bin/setfont lat2-08.neco  tak v tom fontu patrne neni tak
> uplne vsechno, takze napriklad cary v Midnight Commanderu jsou
> nejake protivne znaky. Nema nekdo k dispozici nejaky font, ktery ma
> jak cestinu, tak tyto cary?

   Nekde jsem videl font, ktery tohle castecne splnoval, ale ne uplne,
protoze asi dva znaky ktere jsou v Latin2 pouzity pro ceska pismena jsou
v Latin1 pouzity pro ramecky. Mnohem lepsi je upravit soubory termcap a
terminfo, tim se zajisti ze MC ale i jene programy budou pouzivat
ramecky z Latin2. Nasel jsem je nekde na internetu, ale uz bohuzel nevim
kde.

						J.Vaclavovic

*  Jiri Vaclavovic, (TeX: Ji\v{r}\'\i V\'aclavovi\v{c})
*
*  tel: 019 / 791 22 90
*  mailto: homer na students.zcu.cz, http://home.zcu.cz/~homer
*
*  student
*  Zapadoceska Univerzita, Fakulta aplikovanych ved, Plzen, CR
*  University of West Bohemia, Faculty of Applied Sciences, Czech
Republic