sparclinux-2.0.32

Michael Mraka michael na informatics.muni.cz
Čtvrtek Prosinec 11 11:33:50 CET 1997

Jakub Jelinek wrote:
>On tu byl uz davno, jen nebyl symlink do /OS/Linux/Sparc (tudiz byl k
>dispozici jen pres /MIRRORS/vger.rutgers.edu/...), a ja jsem byl pryc.
>Uz je to spraveno.

Ja jsem ho tehdy nenasel ani v /MIRRORS/..., asi jsem byl rychlejsi nez
vase mirrory :-).

BTW nevite jak to vypada s RH 5.0 pro Sparc? Uz jsem si nekolikrat rikal,
ze si prekompiluju vsechno ze SRPMS, ale zatim jsem nenasel
cas/odvahu/naladu.

--mm                                                             Michael Mráka
                                                     mailto:michael na fi.muni.cz
                                                http://www.fi.muni.cz/~michael