sparclinux-2.0.32

Jakub Jelinek jj na sunsite.ms.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 11 11:47:05 CET 1997

> ..
>
> Ja jsem ho tehdy nenasel ani v /MIRRORS/..., asi jsem byl rychlejsi nez
> vase mirrory :-).
>
> BTW nevite jak to vypada s RH 5.0 pro Sparc? Uz jsem si nekolikrat rikal,
> ze si prekompiluju vsechno ze SRPMS, ale zatim jsem nenasel
> cas/odvahu/naladu.

Hodlam se dneska opet zeptat, s cim mohu pomoci.
Jde o to, ze rth backportuje vsechny sparc32 veci z glibc  2.1.xx do 2.0.xx,
protoze binutils versioning bug jeste neni odstranen (ale pracuje se na
tom). Myslim, ze par chybicek jeste zbyva. No, pak budu muset redhatum
vnutit svuj merge X11R6.1/sparc -> XFree86 3.3.1, ewt bude muset spustit
kompilaci vsech veci a testovat. Ostatne, musim udelat take nove SILO, to
stavajici nezvlada ext2fs holes. Ja bych rekl, ze je to otazka 3-4 tydnu.
Za to pry budeme mit netscape-4.xxx.sparc.rpm :) (kachna z LinuxPro).

Cheers,
    Jakub
Jakub Jelinek | jj na sunsite.mff.cuni.cz | http://sunsite.mff.cuni.cz
Administrator of SunSITE Czech Republic, MFF, Charles University
Ultralinux - first 64bit OS to take full power of the UltraSparc
Linux version 2.1.72 on a sparc64 machine (333.41 BogoMips).