jeste jednou iomega zip

Martin Mares mj na atrey.karlin.mff.cuni.cz
Čtvrtek Prosinec 11 13:14:01 CET 1997

Hi,

> Neni to davno co jsem sem psal, ze mi nechodi zip kdyz ho mam
> kompilovany jako modul. Tak jsem ted zkusil udelat nove jadro, kde mam
> zip jako soucast jadra. Ale zase nic. Pri pokusu o mount /dev/sda4 /zip
> mi vypise, ze nezna /dev/sda4 jako character device. Nevim si s tim
> rady. Jedine co me napada, v techto novych jadrech mam zapnutou podporu
> tiskarny ( paralel printer support ), abych mohl tisknout. Je mozne ze
> by to linux nezvladl ( tiskarnu i zip ) ???

   (1) Mozna by bylo zajimave dat si dmesg a podivat se, co kernel presne
vypisuje.

   (2) Jestli to je kernel 2.0.X, tak tam (alespon mam ten dojem, neoveroval
jsem si ti) soucasne PPA (ZIP-driver) a printer-driver koexistovat nemuze.

				Have a nice fortnight
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/
"Immanuel doesn't pun, he Kant."