jeste jednou iomega zip

Zdenek Habala Zdenek.Habala na ais.cz
Čtvrtek Prosinec 11 13:12:31 CET 1997

Neni to davno co jsem sem psal, ze mi nechodi zip kdyz ho mam
kompilovany jako modul. Tak jsem ted zkusil udelat nove jadro, kde mam
zip jako soucast jadra. Ale zase nic. Pri pokusu o mount /dev/sda4 /zip
mi vypise, ze nezna /dev/sda4 jako character device. Nevim si s tim
rady. Jedine co me napada, v techto novych jadrech mam zapnutou podporu
tiskarny ( paralel printer support ), abych mohl tisknout. Je mozne ze
by to linux nezvladl ( tiskarnu i zip ) ???

Diky za pomoc.
--
| Zdenek Habala         | +420 603 414 730 GSM Paegas                |