Trapi me gdb

Čtvrtek Prosinec 11 16:44:48 CET 1997

On Thu, 11 Dec 1997, Egon Eckert wrote:

> velmi me trapi gdb. Debuguju vetsi program v c++ (binarka ma vcetne debug
> info) asi 800 kilo, a gdb je casto seredne zmaten. Nahodne nefunguje 'next'

jenom 800 kilo? to neni moc velke...

> ani 'step' (rozbehnou se dopryc), nema tuseni o existenci lokalnich
> promennych, nevi kde je (!) - napriklad :

mozna to neni ono, ale g++ obcas vyrabi zmatene debuzici informace
z cehoz se pak libovolnemu debuggeru zamota hlava

zkusil bych jinou verzi gcc (egcs?)

[ a nebo jiny jazyk: c++ je stejne hnus, at zije prolog! ;> ]

--Pavel Kankovsky aka Peak (troja.mff.cuni.cz network administration)
          [ Boycott Microsoft -- http://www.vcnet.com/bms ]