Trapi me gdb

Egon Eckert egon na www.capitol.cz
Čtvrtek Prosinec 11 17:01:20 CET 1997

Pavel Kankovsky <peak na kerberos.troja.mff.cuni.cz> wrote:

: jenom 800 kilo? to neni moc velke...

Jisteze to neni 'moc velke'. Ale za casu Borland C++ 3.1 to byla jiz slusna
velikost na to, aby clovek strkal debug info jen do modulu kde to
potreboval. Napsal jsem to hlavne proto, aby mi nekdo veci znaly pripadne
odepsal, ze je to zde take moc.

: zkusil bych jinou verzi gcc (egcs?)

Doslechnu-li se, ze je tam podpora c++ lepsi, rad to vyzkousim. Na gcc me
tyto problemy mrzi - generuje (stejne jako Borland) chyby pri zapnute
optimalizaci, nepodporuje (pry) dobre exceptions... Tim nechci rict, ze to
neni uzasny kus sofware, samozrejme. A za tu cenu !

: [ a nebo jiny jazyk: c++ je stejne hnus, at zije prolog! ;> ]

Kdyz ja rad pisu programy, ktere dobehnou v konecnem case. Kdyz jsem se o
totez pokousel v prologu, musel jsem nejdrive nekonecny cas premyslet, jak
to udelat. :) (a to nemluvim o tom, ze odladit program v prologu neni mozne
vubec..)

Egon Eckert