SGML a cestina

Petr Blaha pet na penguin.vscht.cz
Pátek Prosinec 12 14:07:25 CET 1997

Zdravim vsechny

Mam dotaz na sgml a cestinu. Jak psat v sgml cesky. Zkousel jsem
jednoduchy priklad a napsal jsem neco v kodovani iso 8859-2, ale balik
programu jako  sgml2latex sgml2txt  z linuxdoc-sgml, nechce nejak
pracovat z jinym kodovanim.
  Nevite jak psat v sgml v kodovani iso 8859-2. Podle mne tyhlety parsery
 sgml2latex sgml2txt sgml2html to neumoznuji.
 Kdo s tim ma nejake zkusenosti prosim poradte uvital bych take jestli
nevite nejake odkazy na syntaxi sgml.

Diky za rady Petr Blaha
--
|  Petr Blaha     student of The Institute of chemical technology  VSCHT |