PCMCIA&Linux

Robert Dobozy robo na idata.sk
Pátek Prosinec 12 15:23:58 CET 1997

On Fri, 12 Dec 1997, Horak Daniel wrote:

> [...]
Presne toto sa mi stava s cdrom-kou. mam mobile multimedia (digital) s ide
a na nom je cdrom toshiba. Ked to mam pichnute v notebooku pri bootovani,
tak mi presne tak isto zatuhne pocitac.
Zatial som prisiel len nato, ze ked to tam pri bootovani nemam a vlozim to
tam az potom, tak vsetko chodi OK. ?!?!

Este je tu teoreticka moznost, ze sa to nejako bije s APM managementom.
Zatial som vsak nemal cas prekomplikovat kernel bez neho a vyskusat to...
Ja mam kernel 2.0.30 a PCMCIA 2.9.15 (alebo 14 - proste najnovsiu verziu).

Asi som Ti velmi nepomohol, ale aspon vies, ze nie si sam :-))
Keby si na nieco prisiel daj please vediet.
Ahoj

					Robo

*	INTER-DATA s. r. o.       *       Phone: +421 7 273 710, 273 714 *
*	Osadna 11                 *       Fax:   +421 7 273 053          *
*831 03 Bratislava                *       E-mail: robo na idata.sk          *
*	Slovak Republic           *       http://www.idata.sk            *