SAMBA & NT

Pátek Prosinec 12 15:33:50 CET 1997

On Fri, 12 Dec 1997, Dan Ohnesorg, admin on power wrote:

> Ted to nemuzu najit, ale asi takle, doporucuje
> se, aby pokud je na siti samba i NT bezel na NT
> winsserver. Do konfiguraku od samby se potom da
> wins server = IP.ADRESA.NT
>
> jeste jsem nekde pouzival paramter remote annoce=
> ale ted nemuzu najit jeho popis.

Ten se pouziva takhle:

reemote announce = 12.34.56.78/GROUPNAME

kde 12.34.56.78 je adresa tech NTcek na druhem segmentu a GROUPNAME
je jmeno skupiny ve ktere ma byt Samba videt. Ja jsem to zkousel
(a chodilo mi to) jen se stejnym jmenem skupiny jaka nastavena parametrem
"workgroup =" ale nemelo by to byt podminkou.

> Tomuto tematu se venuje BROWSING.TXT v
> dokumentaci, ale je toho 24 KB informaci, takze
> se to tezko popisuje jen nekolika slovy,
> specialne o browsing across subnets se tam hodne
> mluvi.

Ano, presne tak. Je to celkem kompilikovane, ale v tom souboru je to
slusne popsane. A taky zkusrte procist manualovou stranku. Vim ze rada
"zkuste man smb.conf" zni dost otrepane, ale ta stranka je vazne napsana
dobre a da se z ni hodne naucit.

Leos Bitto