Linux & Novell

Pátek Prosinec 12 15:38:04 CET 1997

On Thu, 11 Dec 1997 kebrle.jan na nex.tel.cz wrote:

> Ja tez.

> Zalezi na tom, jakou verzi novellu mate na mysli, pokud se jedna o verzi
> do 3.1x tak pouzit predchozi rady, nebo od 4.11 pouzit neco na zpusob
> UnixWare, je to standartne v distribuci Novellu, tusim, ze je to 3
> CDcko.

Nebo v Novellu 4 zapnout emulaci bindery, povolit pouzivani nepodepsanych
paketu a z Linuxu se k nemu pripojit uplne stejne jako k Novellu 3.

> Nakonfigurovat Novella tak aby poskytoval NFS sluzby a zridit i
> patricne ucty k tomuto pouzivani.Bohuzel blize konfiguraci nepopisu,
> protoze ve firme kde pracuji, do styku uz s Novellem neprichazim :(

NFS server pro Novell? O tom jsem jeste neslysel. Rekl bych ze pokud to
existuje tak je to pekne drahe a nestoji to za nic. Usuzuji tak ze
zkusenosti s jinymi neunixovymi NFS servery.

Leos Bitto