Nestabilni Linux IBM 6x86L / 8500TVG

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pátek Prosinec 12 17:08:37 CET 1997

Ahoj!

> 	Ja sam sice Windows 95 nepouzivam, ale pry na tomto HW bez problemu
> funguji.
> 	MB je 8500TVG, procesor IBM 6x86L PR200.

Temhle procesorum se driv rikalo Cyrix?

> 	Nevite nekdo co s tim?
> 	Premyslel jsem proc problem zmizi pri vypnuti L1 Cache a napadlo me,
> jestli neni mozne, ze po DMA v cache nezustavaji neakualni data. Je
> to mozne ?

Jestli to tak je, tak proste povypinej vsechny DMAcka. Jestli problem
odejde, tak jsi ho prave nasel. Vubec, jak mas nastaveny ide?

> Kdo se stara o jejich obnovu resp. vyprazdneni cache (HW nebo SW)?

IMO HW.

> Daly by se nekde v kernelu provest zmeny ktere by to zajistily?
> Jsem uplne vedle ?

Jestli jsou to DMAcka tak mas stesti, protoze DMA na PC jsou v
podstate k nicemu.

								Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).