Trapi me gdb

Stanislav Meduna stano na trillian.eunet.sk
Sobota Prosinec 13 10:31:38 CET 1997

Egon Eckert <egon na www.capitol.cz> wrote:
: : jenom 800 kilo? to neni moc velke...

: Jisteze to neni 'moc velke'. Ale za casu Borland C++ 3.1 to byla jiz slusna
: velikost na to, aby clovek strkal debug info jen do modulu kde to
: potreboval. Napsal jsem to hlavne proto, aby mi nekdo veci znaly pripadne
: odepsal, ze je to zde take moc.

S gdb 4.16 v praci uspesne debugujeme C++ program, ktory ma (s debug
informaciami) velkost asi 45 MB (na HP strojoch dokonca 75 MB) - jedinym
problemom je, ze pre naladovanie coredumpu potrebuje (na tom HP-cku)
cca 256 MB virtualnej pamati. Kompilator je gcc 2.7.2.1. Bez
optimalizacii je zmateny obcas pri statickych memberoch, niektorych
referenciach (cannot get type for 6FooBar a.p.) a obcas velmi
svojrazne skace po virt. funkciach, ale robit sa s tym da.

: Doslechnu-li se, ze je tam podpora c++ lepsi, rad to vyzkousim. Na gcc me
: tyto problemy mrzi - generuje (stejne jako Borland) chyby pri zapnute
: optimalizaci,

Prave pred par dnami som skusil zapnut -finline-functions (t.j. pokial
narazi na kratku funkciu, ktoru uz pozna, inlinuje ju) - celkom
by nam to pomohlo pri niektorych templateoch. Samozrejme to zacalo
zahadne padat a po debugovani som zistil, ze sice inlineoval,
ale pritom o jednu poziciu posunul parametre pre inlineovanu
funkciu :-(

: nepodporuje (pry) dobre exceptions...

Z dovodov prenositelnosti sme sa na exceptions vykaslali.

Zdravi
--
					Stano