SAMBA & NT

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 14 11:40:39 CET 1997

On 13 Dec 97 at 20:25, Petr Snajdr wrote:

> Tahle rada sice bude fungovat, ale strasne me rozciluje :-)

Je pravda, ze samba kryptit umi, ale slinkovani s libdes neni pro
zacatecnika podle mne zrovna snadne. Nehlede na to, ze se potom musi
udrzovat dve databaze uzivatelu a v te sambovske neznam moznost, jak
nutit uzivatele k obcasne zmene hesla. O neco lepe je na tom samba
1.9.18, ktera ma vlastni knihovnu crypt a nic dalsiho nepotrebuje,
ta se ale zatim vyskytuje jen v alpha verzich. Ty jsou sice velice
stabilni, ale prece jen nejsou doporuceny do ostreho provozu. Problem
periodicke zmeny hesel stejne pretrvava, pokud vim bude v 1.9.18
resen v ramci emulace primary domain controlleru, ale tato cast samby
mi zatim prilis uspokojive nefunguje (ostatne je zatim v prvnich
fazich zrodu).

zdravim
dan
DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.