Novy release konzolove cestiny

Martin Mares mj na mj.gts.cz
Neděle Prosinec 14 13:56:08 CET 1997

Hello, world!

   Konecne jsem premohl svou lenost a jako trosku predcasny vanocni darecek
ceskym uzivatelum Linuxu jsem dal dohromady dalsi (snad jiz prvni poradny)
release sve sbirecky drobnosti pro cestinu na Linuxove konzoli.  Vse najdete na
ftp://atrey.karlin.mff.cuni.cz/pub/local/mj/ucw-cs-1.1.tar.gz, rovnez existuje
webova stranka http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/linuxcs/ obsahujici
aktualizovany popis (tez pritomna v archivu).

   Vrele vitam jakekoliv pripominky, bug-reporty, navrhy na vylepseni atd.,
zejmena pak krasne nove fonty (sbirecka se pomalu rozrusta, ale opravdu
pomalu).

					Preji vsem krasny den
--
Martin `MJ' Mares   <mj na gts.cz>   http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~mj/