Problem jak Brno !!!

Jiri Sachl ing. Jurasoft na hotmail.com
Pondělí Prosinec 15 15:02:46 CET 1997

Uz od stredy minuleho tydne stahuju a stale instaluju RH 5.0 !! Jsme
pripojeny pevnou lajnou k GTS a tak jsem si stahnul celej adresar
i386 na svuj comp na kterem mam lokalni ftp server. Po pripojeni ne
tento comp a nasati prvniho souboru mi vyskoci okno kde me informuje,
ze chybi jakysi soubor, pak druhy , .... a podle instalace chybi asi
100 souboru. Tak jsem tu celou instalaci smazal a stahnul znovu. To
samy, zadna zmena. Jal jsem se to overovat, - z fi.muni.cz, z
ftp.linux.cz. Souhlasi, zadna zmena, mam pry vse na tom samem miste.
Kdyz zadam instalaci primo z ftp.gts.cz tak je to ok, az na to, ze mi
vybehne hlaska, ze se server nemuze prepnout do passive modu. No jo
sit je pratizena, server nestiha. Proc to ale nejde instalovat z toho
myho ftp serveru kdyz mam vse co bylo v distribuci ?

Jeste jedna vec, kdyby se mi to prece jen nepodarilo. Jaka nejmensi
distribuce dokaze nainstlaovat prelozit a  vsechno ostatni co je
nutne IRC boota EGGDROP ?? To by mi stacilo, potrebuju jen na linuxu
rozbehnout eggdropa nic jinyho. Diky za rady. Uz fakt nevim a trapim
se s tim celej tyden.

S diky
Jiri Sachl ing.
Jurasoft na hotmail.com