Problem jak Brno !!!

Pondělí Prosinec 15 14:16:32 CET 1997

On Mon, 15 Dec 1997, Jiri Sachl ing. wrote:

> Kdyz zadam instalaci primo z ftp.gts.cz tak je to ok, az na to, ze mi
> vybehne hlaska, ze se server nemuze prepnout do passive modu. No jo
> sit je pratizena, server nestiha.

Tak to leda tak, ftp.gts.cz je poctivy Linux s wu-ftpd a passive mod
zvlada na 100%.

> Proc to ale nejde instalovat z toho myho ftp serveru kdyz mam vse co
> bylo v distribuci ?

Hmm, a neni ten ftp server na nejakem case-insensitive OS? Treba Windows?
Pak se instalacni program Linuxu koukne zda je tam soubor neco.rpm, ten
tam nevidi, tak ho ani nezkusi stahovat a vyhodi chybu. To ze tam je
Neco.rpm ho nezajima. I kdyz pravdepodobne kdyby zkousel stahnout neco.rpm
tak dostane obsah souboru Neco.rpm a vsechno by bylo OK.

Takze co s tim? Pokud mate nekde na siti UNIX, dejte ty rpmka na nej,
pozor na spravna mala/velka pismena.  Nemusi tam byt nainstalovane ani
anonymni FTP, RedHat se dokaze pri instalaci logovat i s jmenem a heslem.

Leos Bitto