Chyba barev v fvwm95-2.0.43a-2

Pavel Lisy pali na tmapy.cz
Pondělí Prosinec 15 16:27:05 CET 1997

>  Mam takovy dojem ze to tady nedavno zaznelo. Pri spousteni X serveru, je
> treba zadat parametr '--bpp hloubka'. Takze pokud spoustim X pres startx
> pak mapisu napr:
> $startx -- --bpp 16
Diky toto pomohlo, cetbou scriptu a manu jsem se dostal k dalsi veci,
chtel bych pouzivat vlastni XF86Config, ale
startx -- -bpp 16 -xf86config $HOME/.XF86Config
startx -- "-bpp 16" "-xf86config $HOME/.XF86Config"

Ale funguje to nejak divne, dokud nekliknu na plochu nenastartuje se
fvwm95, kdyz ho ukoncim, anstartuje se X (?) jeste jednou tentokrat
bez fvwm95.

Muzete mi nekdo vysvetlit, jak to vlastne funguje?

Pavel

  Pavel Lisy --- system administrator (Solaris, Linux, Win95)
  _________
 |         |              T-MAPY s.r.o.
 |__     __|              Nezvalova 850       tel. +42 49 5513335
    |   |                 Hradec Kralove      fax. +42 49 5513371
   M A P Y                500 02            E-mail: pali na tmapy.cz
    |___|                 Czech Republic Europe