Barevna hloubka v Xwin(Re: Chyba barev v fvwm95-2.0.43a-2)

Zdenek Pizl, Czech Agriculture University, Prague pizl na max.af.czu.cz
Pondělí Prosinec 15 17:16:35 CET 1997

On Mon, 15 Dec 1997, Vladimir Michl wrote:

>  Mam takovy dojem ze to tady nedavno zaznelo. Pri spousteni X serveru, je
> treba zadat parametr '--bpp hloubka'. Takze pokud spoustim X pres startx
> pak mapisu napr:
> $startx -- --bpp 16

 doplnit v section SCREEN v XF86Config  DefaultColorDepth 15/16/24/32 dle
libosti a prislusne videokarty.

 samozrejme, v pripade, ze je treba operativne (pro jednou ) zmenit

			"    Zdenek Pizl (Corp. yA)   "
			"      pizl na max.af.czu.cz     "