RH 5.0

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Čtvrtek Prosinec 18 12:42:03 CET 1997

Jan Kasprzak <kas na informatics.muni.cz> wrote:
-> 	Spis budou distribuovany na ustavujicim shromazdeni CZLUGu,
-> ktere bude asi v Brne nekterou lednovou sobotu. Doufam, ze se nam
-> podari udelat to CD s nejakymi rozumnymi updaty a s cestinou a nechat
-> vypalit/vylisovat. Pokud ne, tak nekdy pozdeji.
->
-> 	Zatim se mi prihlasilo 36 potencialnich radnych clenu CZLUGu,
-> jeden spolupracujici, jeden kolektivni a jeden clovek doporucoval
-> prepracovat stanovy. Neni to mnoho, ale snad to bude stacit. Kazdopadne
-> pri poctu 38 lidi se nam asi nevyplati nechavat ta CD lisovat.

HMmm...
1. do brna by som siel ale v januari asi bude priskoro... menim totiz
zamestnanie;
2. velmi sa mi paci Debian, jednak som Solaris-man a debian ma k nemu
vselicim dost blizko a jednak ma ako-tak zaujima security a s milym
prekvapenim som zistil ze debian obsahuje mnoho veci ktore som si dal na
solaris sam; Takze - bude aj cesky debian ?
3. aj do CZLUG by som sa prihlasil... len to tiez asi potrva, mozem podat
predbeznu prihlasku ?

(a sorry ze to posielam do konfery ale myslim ze v tomto pripade to ma
odovodnenie... zdrbte ma za to privatne :)
--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia