Long: CZLUG (Was Re: RH 5.0)

Pavel Janik ml. Pavel.Janik na inet.cz
Pátek Prosinec 19 00:07:53 CET 1997

   Datum: Ctvrtek, 18 Dec 1997 13:29:11 +0100 (MET)
   Odesilatel: Matus Uhlar <uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk>

Preji prijemny vecer,

   > 2. velmi sa mi paci Debian, jednak som Solaris-man a debian ma k nemu
   > vselicim dost blizko a jednak ma ako-tak zaujima security a s milym
   > prekvapenim som zistil ze debian obsahuje mnoho veci ktore som si dal na
   > solaris sam; Takze - bude aj cesky debian ?

S distribuci Debian bude pravdepodobne problem, protoze je ponekud
rozsahlejsi nez ostatni distribuce. Obsahuje mnohem vice baliku. Proto
se velmi pravdepodobne nevejde na jeden CD disk. Ale problemy jsou od
toho, aby se resili, ze. Od toho tu take bude zakladajici valna
hromada, ktera by je mela vyresit.

Ale jestli bude cesky Debian, to Vam rici nemohu, snad by nam k tomu
mohl vice rici Milan Zamazal. Ve svem clanku v Linuxovych novinach
pise, ze chysta nejaky projekt v ramci Nadace pro podporu free
softwaru. Tento projekt by mel byt spusten zacatkem pristiho
roku. Snad by mohl poodhalit rousku tajemstvi a podelit se s nami
vsemi se svymi plany...

A jeste abych se vratil k Vasemu tvrzeni, ze Debian ma dost blizko k
Solarisu. Opravdu si to myslite?

   > 3. aj do CZLUG by som sa prihlasil... len to tiez asi potrva, mozem podat
   > predbeznu prihlasku ?

Prihlasit se samozrejme budete moci az po zalozeni CZLUGu, ale jiz
nyni muzete podporit jeho organizatory (a ujistit je, ze jejich
cinnost ma smysl) na adrese http://www.linux.cz/czlug, kde je jiz
nekolikrate zminovana anketa. Na teto adrese se take nachazi navrh
budoucich stanov CZLUGu.

Protoze se mne na to uz jeden clovek ptal, tak jeste dodavam: clenstvi
v CZLUGu neni vazano na ceske obcanstvi, v navrhu stanov je mimo jine
napsano:

--- cut here ---
CZLUG ma sve cleny radne, kolektivni a spolupracujici prevazne z Ceske
republiky, ale i ze zahranici (napriklad ze Slovenske republiky)
--- cut here ---

A ja osobne nepredpokladam, ze by zrovna tento odstavecek byl na
zakladajici valne hromade zmenen.

--
Pavel Janik ml.
Pavel.Janik na inet.cz