Konfigurace Samby

kebrle.jan na nex.tel.cz kebrle.jan na nex.tel.cz
Čtvrtek Prosinec 18 19:40:55 CET 1997

Hmm, mam dojem, ze by to mohlo fungovat celkem bez problemu. :) rozhodne
lepe nez domena tvorena original Ntsama :)
Vzdyt neco podobneho muzu udelat i ve Widlich. :)
btw. to same se tyka Marsu :)
Jo jeste neco, kdyz jsem si konfiguroval Sambu, tak jsem mnel spusteny i
Mars-NWE a v 95-kach nemam instalovanyho klienta pro Novell, presto,
kdyz jsem si dal zobrazit informace o pocitaci, tak se mi zobrazilo v
poznamce mars. dost dobre sem to nejak nepochopil :) Po odebrani tohoto
demona, jsem se uz na tento pocitac nedostal vubec, za chvili sem poslu
svuj konfiguracni soubor Samby :)
Mort