Konfigurace Samby

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Čtvrtek Prosinec 18 22:30:52 CET 1997

> BTW: Docela by me zajimalo vytvoreni NT domeny pouze z Linuxu
> pripadne jine alternativy(jake?) resp. prakticke zkusenosti s nimi.

Bohuzel skusenosti spise spatne, NT mi porad tvrdily, jsem jsem v
domene uz zalogovan a ze se mam nejdriv odhlasit, jenze ja jsem nikde
zalogovan nebyl a tudim jsem ani nemel moznost se odhlasit.

takle chodila alpha 7, cerstvejsi jsem nezkousel.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Pesimista vidi v ementalskem syru jen ty diry.