StarOffice

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pátek Prosinec 19 12:37:39 CET 1997

    MR: Kdyz jsem spustil setup, skoncilo to hlaskou segmentation fault.

Pred par dny jsem take zkousel StarrOffice 3.1 ze zajimavosti
nainstalovat.  Skoncil jsem ve stejnem okamziku.  Ve FAQ pisou neco
o pristupovych pravech, ale to nepomohlo.

Kazdopadne jestlize program verze > 0.01 na nemoznost cteni ci zapsani
do nejakeho adresare reaguje zhroucenim a je to dokonce dokumentovana
vlastnost, je to neklamna znamka tvorby programu M$ stylem.  Z tohoto
duvodu jsem usoudil, ze nema cenu se timto produktem nadale jakkoliv
zabyvat.

Milan Zamazal

--
"Having GNU Emacs is like having a dragon's cave of treasures."
                                                Robert J. Chassell