Debian CD (Was: Long: CZLUG (Was Re: RH 5.0))

Vladimir Klejch kleo na iris.vszbr.cz
Pátek Prosinec 19 16:57:39 CET 1997

On Fri, 19 Dec 1997, Pavel Janik ml. wrote:

> S distribuci Debian bude pravdepodobne problem, protoze je ponekud
> rozsahlejsi nez ostatni distribuce. Obsahuje mnohem vice baliku. Proto
> se velmi pravdepodobne nevejde na jeden CD disk. Ale problemy jsou od

Zdravim

Ja jsem si palil pro sebe asi pred tremi tydny Debiana na CD. Stable
distribution (bo) se vejde na jedno CD v pohode - samozrejme bez source.
Zbyde tam i dost mista na neco jinyho. Unstable dist. ( hamm ) se vsak uz
na jedno CD nevejde ...

	Zatim  ...
				Kleo

Vladimir `KLEO' Klejch     	Kleo na iris.vszbr.cz
PS: Windoze95 nemuze byt virus ...
	Virus je inteligentne naprogramovany a neco dela  ...