Debian CD (Was: Long: CZLUG (Was Re: RH 5.0))

Milan Zamazal pdm na informatics.muni.cz
Pátek Prosinec 19 17:22:38 CET 1997

    VK: Ja jsem si palil pro sebe asi pred tremi tydny Debiana na
    VK: CD. Stable distribution (bo) se vejde na jedno CD v pohode -
    VK: samozrejme bez source.

Jenomze rada programu je tam pod GPL, takze je bez zdrojovych textu
bez dalsich komplikaci distribuovat nelze.

    VK: Unstable dist. ( hamm ) se vsak uz na jedno CD nevejde ...

Binarni i386 cast hammu + contrib + non-free ma momentalne zhruba
580 MB, takze lze predpokladat, ze se na jedno CD vejde.  Zdrojaky toho
vseho maji 600 MB.  S Debianem 2.1 to bude horsi a zatim nebylo
vyvojari rozhodnuto, jak se s tim nalozi.

Milan Zamazal