Linux a NT na jednom stroji

Matus Uhlar uhlar na svfsun.nissvf.tuke.sk
Pátek Prosinec 19 16:50:25 CET 1997

Jiri T. Pelech <pes na ikarie.cz> wrote:
-> Jednoduse. Staci si v internetu sehnat program jmenem Bootload a v nem to nastavit.

Prosim formatujte riadky na max 80 znakov ako je standard.

-> Umi s NT loaderem startovat DOS, Windows, NT i LILO Linux.

absolutne staci zohnat ten subor pre lilo; bohuzial som mal podobne problemy
(vymazal som si /boot a nikde to nebolo); lilo je jednoduchy loader a dokaze
toho natiahnut dost; nepotrebuje dalsi loader; a kedze ho neslo spustit
predtym, tak by neslo ani cez bootload;

--
 Matus "fantomas" Uhlar, network manager at faculty of civil engineering
 of Technical University in Kosice, Slovakia