Linux a NT na jednom stroji

Jiri T. Pelech pes na ikarie.cz
Pátek Prosinec 19 19:47:41 CET 1997

Matus Uhlar wrote in message <882546625.215151 na ccnews.ke.sanet.sk>...

>Prosim formatujte riadky na max 80 znakov ako je standard.

Snazim se snazim, ale soucasne programy jsou na muj vkus az prilis samostatne, takze je (se) obcas neuhlidam...

>absolutne staci zohnat ten subor pre lilo; bohuzial som mal podobne problemy
>(vymazal som si /boot a nikde to nebolo); lilo je jednoduchy loader a dokaze
>toho natiahnut dost; nepotrebuje dalsi loader; a kedze ho neslo spustit
>predtym, tak by neslo ani cez bootload;

Ja nahlizel ten problem spis ze strany uzivatelsky trochu privetivejsiho
Win NT loaderu, ktery ma alespon jednoduche menu, takze jej mohou
obsluhovat i lide, kteri se s vami deli o pocitac a nejsou schopni
pochopit, jak spoustet wokna z LILO. (Vim, ze muzu jako default
nastavit wokenni partition, ale to by vadilo zase mne pouzivajicimu NT).

Kdyz si nekdo smaze /boot, to je potom jina...

A ted jeste oprava vecne chyby:
Ten bootload se nejmenuje bootload, ale bootpart a k nalezeni je pod
jmenem bootpa20.zip za pomoci Nosey Parkera na nekolika mistech u nas.

Pekny den/vecer/noc
Jiri Pelech