RH 5.0

Jan Kasprzak kas na informatics.muni.cz
Sobota Prosinec 20 00:01:13 CET 1997

Matus Uhlar pise:
: 1. do brna by som siel ale v januari asi bude priskoro... menim totiz
: zamestnanie;

	Ucast na valne hromade nebude podminkou clenstvi. Jen lide,
kteri tam budou, budou mit jeste sanci zmenit stanovy pripadne treba
upravit vysi clenskych prispevku a vubec zasahnout do obecne diskuse.

: 2. velmi sa mi paci Debian, jednak som Solaris-man a debian ma k nemu
: vselicim dost blizko a jednak ma ako-tak zaujima security a s milym
: prekvapenim som zistil ze debian obsahuje mnoho veci ktore som si dal na
: solaris sam; Takze - bude aj cesky debian ?

	To by vedel Milan Zamazal - v podstate nic nebrani tomu udelat
ISO 9660 image a nechat vypalit. Jediny problem je ten, ze Debian se
nevejde bez zdrojaku na jedno CD (a bez zdrojaku ho pravdepodobne
nelze sirit vzhledem ke GPL). Tohle bych navrhoval resit tak, ze clenove
by meli treba 150 Kc ze svych clenskych prispevku jako "slevu" na nakup
CD. Pokud by odebrali jedno s RedHatem, meli by je zadarmo nebo za
postovne. Pokud by odebrali dve s Debianem, meli by je za skutecnou
cenu + postovne - 150 Kc (cislo 150Kc uvadim jen jako priklad).

: 3. aj do CZLUG by som sa prihlasil... len to tiez asi potrva, mozem podat
: predbeznu prihlasku ?

	Jasne. Viz www.linux.cz/czlug/pruzkum.html nebo kde to tak je.
Lidi ze Slovenska vitame. Nemela by se ta organizace pak jmenovat
CSLUG? To by se asi taky melo na te valne hromade dohodnout.

: (a sorry ze to posielam do konfery ale myslim ze v tomto pripade to ma
: odovodnenie... zdrbte ma za to privatne :)

	Ja myslim, ze tenhle konkretni mail klidne v konferenci byt muze.

-Yenya

--
\ Jan "Yenya" Kasprzak <kas at fi.muni.cz>       http://www.fi.muni.cz/~kas/
\\ PGP: finger kas at aisa.fi.muni.cz   0D99A7FB206605D7 8B35FCDE05B18A5E //