Pripojeni velkeho mnozstvi zarizeni + SCSI dotaz

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Neděle Prosinec 21 21:07:41 CET 1997

Ahoj!

> Mam tady dva dotazy:
> 1) Da se na linux nejakym zpusobem pripojit vice nez 255(6?) zarizeni
> stejneho typu?
> Napr. - jakym zpusobem bych pripojil 500 CD drivu?

Mozna s ohackovanim jadra ano. Hmm. Nejdriv bys stejne musel ohackovat
docela dost HW jestli to ma byt PC ;-).

> 2)Na Solarisu existuje celkem hezka vlastnost, ze se totiz SCSI zarizeni
> nazyvaji do /dev/dsk/c?d?t?s?,, neboli channel x destination(ID) x
> target(LUN) x slice(partition) x. Celkem by se mi neco takoveho libilo i
> na Linuxu, protoze pri pripojeni noveho zarizeni nedojde k precislovani
> zarizeni.

Na linux-kernel se o tom mluvi v pravidelnych pulrocnich intervalech,
ale zda se ze to jeste nikdo nenapsal.

								Pavel

--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).