Pripojeni velkeho mnozstvi zarizeni + SCSI dotaz

Ondrej Palkovsky ondrap na hotmail.com
Pondělí Prosinec 22 17:24:49 CET 1997

Pavel Machek wrote:

> Na linux-kernel se o tom mluvi v pravidelnych pulrocnich intervalech,
> ale zda se ze to jeste nikdo nenapsal.
>
>                                                                Pavel

Az se mi dostane k pocitaci nejaky SCSI radic & zarizeni, tak to napisu. Melo
by stacit neco jako    SCSI_IOCTL_GET_IDLUN a vytvorit symbolic linky nekde
pod /dev/dsk.

Mimochodem, proc nejsou v Linuxu raw device pro disky?

Ondrej