Povinne zdrojaky (Was: RH 5.0)

Roman Vesely drak na brailcom.cz
Úterý Prosinec 23 14:05:33 CET 1997

   Zdravicko !

>     MU: Peter Kundrat <kundrat na napri.sk> wrote:
>
>     -: Je to asi ozaj otazka pre pravnikov, ale toto je podla mna priamo
>     -: porusenie GPL (priamo preambula uvadza: GPL uvadza restrikcie
..
..
>     MU: ked si stiahnem debian z FTP nie som povinny stahovat aj
>     MU: zdrojaky; rovnako mam pravo sa ich zriect ked to bude vyzadovat
..
..
> Pak tu vidim jeste dalsi moznost.  GPL sice zakazuje vyzadovat od
> uzivatele vzdani se nekterych prav, ale mozna by se uzivatel mohl
> nekterych svych prav vzdat z vlastni iniciativy.  Jestlize uzivateli
..
..
atd....

   Me pripada, ze delate z komara velblouda...
Podle me nekteri lide (asi vyrazna mensina) budou mit o zdrojaky zajem,
takze se budou muset stejnak stahnout, a vypalit.
Taky mi pripada absurdni, ze po 3 letech by se tu objevila vlna lidi,
kteri by chteli zdrojaky dodat.
Pokud se casem objevi nejaky jednotlivec, tak by podle me nemel byt
problem mu to CD-so pripalit, CZLUG urcite nejake mit bude.

  Zatim se kolem toho semlelo reci, ale CD jeste neni asi ani jedno ;-))

No, mejte se hezky, pekne Vanoce a prijemne logy ;)

					Roman