Komprese dat na ppp

Marek Kubita kubitovi na mbox.lantanet.cz
Pátek Prosinec 26 12:25:57 CET 1997

On Fri, Dec 26, 1997 at 03:49:56AM +0100, Martin Patka wrote:
> chtel bych se zeptat, zda jde (a pokud ano, tak jak) spustit
> softwarova komprese dat na pronajatou linku s ppp-protokolem.
>
> Neco jsem cetl o kompresi pod BSD, existuje neco takoveho
> i pro linux ?

Ten algoritmus se jmenuje BSD-Compress, ale je podporovan i v linuxu, jako
modul bsd_comp. Zapne se v /etc/ppp/options volbou

bsdcomp cislo

(cislo muze byt v rozmezi 9-15, vetsi = vic pameti, lepsi komprese).

Krome BSD komprese existuji jeste dalsi algoritmy, napr. Predictor-1 a
STAC, podporovane na Ciscu. Nevite nekdo, jak je to s jejich podporou v
linuxu? Pro Predictor-1 jsem nasel jen nejake definice v ppp-comp.h, ale
kod zadny.

> A pokud neco takoveho existuje, lze to aplikovat i na dial-up ?

To by melo byt jedno, PPP jako PPP.

--
                           home: kubitovi na mbox.lantanet.cz
Marek Kubita               http://users.lantanet.cz/~kubitovi/