Komprese dat na ppp

Pavel Machek pavel na Elf.mj.gts.cz
Pátek Prosinec 26 20:38:48 CET 1997

Ahoj!

> Ten algoritmus se jmenuje BSD-Compress, ale je podporovan i v linuxu, jako
> modul bsd_comp. Zapne se v /etc/ppp/options volbou

Hmm. A co musim udelat v konfiguraci kernelu? V menuconfigu sice je
poznamka ze BSD compressor is only build as a module, ale neni tam
switch...

> bsdcomp cislo
>
> (cislo muze byt v rozmezi 9-15, vetsi = vic pameti, lepsi komprese).
>
> Krome BSD komprese existuji jeste dalsi algoritmy, napr. Predictor-1 a
> STAC, podporovane na Ciscu. Nevite nekdo, jak je to s jejich podporou v
> linuxu? Pro Predictor-1 jsem nasel jen nejake definice v ppp-comp.h, ale
> kod zadny.

Da se nejak poznat jestli to umi druha strana?

									Pavel
--
I'm really pavel na atrey.karlin.mff.cuni.cz. 	   Pavel
Look at http://atrey.karlin.mff.cuni.cz/~pavel/ ;-).