Jeste ke kompresi dat na ppp

Dan Ohnesorg, admin of POWER dan na feld.cvut.cz
Neděle Prosinec 28 21:33:46 CET 1997

On 28 Dec 97 at 0:03, Martin Patka wrote:

> Jeste by me zajimalo, jak moc je ta BSD komprese narocna
> na pamet. Spustil jsem ji na dve linky s hodnotou bsdcomp 12
> a zatim mi server neswapuje (mame 64MB). Rad bych vsak
> docilil co nejvyssi komprese.

No nerikam, ze tomu kdovi jak rozumim, ale podle mne ani tak nevadi
pametova narocnost, ale to, ze se pro kompresi shromazduje vetsi
mnozstvi dat, coz se nevyhnutelne musi projevit v spatne odezve
interaktivnich aplikaci. Ja osobne provozuji 9 na 33.6 modemu a
zvysovanim hodnoty se rychlost znatelne nezvysila, zato telnet se
hybal tak nejak tezko.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311
Na svete jsou dva prostredky,
Jak se povznest:
  bud vlastnimi schopnostmi,
  anebo hlouposti jinych.