Jak na Expect

Petr Simek petrsi na jcu.cz
Neděle Prosinec 28 23:45:20 CET 1997

Dobry den,

neporadil by jste nekdo s expect-em ?

Chci si zautomatizovat telnet pro provedeni nejake oprace na vzdalenem
stroji (nemuzu pouzit ssh/rsh). Za vzor jsem pouzil ftp.expect skript
ktery se naloguje na ftp host a stahne soubor. Tento funguje s ftpd
ale kdyz ho trochu poupravim tak aby misto *Name*:* ocekaval *login:*
tak to sice zada uzivatelske jmeno ale na vyzvu Password: uz nic neudela.

Nemuzu na nic prijit - napadlo mne jestli to neni terminalem, ze posila
nejake esc sekvence ktere expect zmatou. Kdyz jsem ale zkusil pouze
zasilat znaky sekvenci typu :

spawn telnet machine
send "jmeno\r"
sleep 2
send "heslo\r"
sleep 2
send "povel\r"

tak se taky nikam nedostanu. Pritom zadavanim vyse uvedene posloupnosti
znaku z klavesnice (po prikazu telnet machine) nalogovani se a provedeni
prikazu 'povel' dosahnu ..

Nevite v cem muze byt problem ??